لوازم خانگی افراکالا لوازم خانگی افراکالا .

لوازم خانگی افراکالا

کولرگازی 30000 سردوگرم max4

کولرگازی سامسونگ 30000 سرد و گرم سری AR30MQFU مکس 4 دیواری

کولر گازی و سامسونگ سری مکس در دو مدل فقط سرمایشی و سرمایشی-گرمایشی در ظرفیت های 13000 ، 19000 ، 25000 و 30000 Btu/hr می باشد. کولر گازی و اسپلیت دیواری سرد و گرم 30000 سامسونگ سری مکس 4 با بکاری گیری کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a دارای برچسب انرژی A می باشد.

یونیت داخلی کولر گازی و اسپلیت دیواری سامسونگ سری مکس مجهز به فیلتر تصفیه هوا با تراکم بالا (Full HD ) بوده که با از بین بردن کوچکترین ذرات میکروسکوپی گرد و غبار و تبدیل هوای آلوده به هوای پاک و زنده، عمل فیلتراسیون را به نحوی بهتر انجام می‌دهد. این فیلتر به راحتی با آب قابل شستشو می باشد.

کولرگازی سامسونگ 30000 سرد و گرم سری AR30MQFU مکس 4 دیواری

دمای خنک و وجود رطوبت بر روی اواپراتور، بستر مناسبی را برای رشد و انتشار قارچ ها و باکتری ها فراهم می آورد. راهکار سامسونگ برای مقابله با این مشکل مجهز بودن کولر گازی و اسپلیت مدل مکس به حالت پاکسازی خودکار می باشد. با استفاده از این ویژگی، حتی زمانی که دستگاه را خاموش می کنید، فن برای دقایقی کار می کند تا خنکی و رطوبت موجود بر روی اواپراتور را کاملا خشک کند. هم اکنون می‌توانید کولرگازی سامسونگ 30000 سرد و گرم سری AR30MQFU را از فروشگاه آنلاین افرا کالا خریداری فرمایید.

کولرگازی سامسونگ 30000 سرد و گرم محرمانه AR30MQFU تریدی مکس 4 دیواری

خنک کننده گازی و سامسونگ خصوصی 3dsmax در دو دسته صرفا سرمایشی و سرمایشی - گرمایشی در گنجایش های 13000 , 19000 , 25000 و 30000 Btu/hr میباشد . سیستم سرمایش گازی و اسپلیت دیواری سرد و گرم 30000 سامسونگ محرمانه 3dmax 4 با بکاری گیری کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a دارنده برچسب انرژی A است .

یونیت داخلی سیستم سرمایش گازی و اسپلیت دیواری سامسونگ محرمانه تری دی مکس مجهز به غربال تصفیه هوا با تراکم بالا ( Full HD ) بوده که با از در بین بردن کوچکترین ذرات میکروسکوپی گرد و غبار و تبدیل هوای آلوده و کثیف به هوای منزه و زنده , فعالیت فیلتراسیون را به گونه ای خوب تر انجام می دهد . این غربال به راحتی با آب قابل شستشو می‌باشد .

کولرگازی سامسونگ 30000 سرد و گرم خصوصی AR30MQFU 3dmax 4 دیواری

دمای خنک و وجود رطوبت بر روی اواپراتور , بستر قابل قبولی را برای رویش و نشر قارچ ها و باکتری ها آماده می‌آورد . استراتژی سامسونگ برای رویا رویی با این نقص‌ مجهز بودن خنک کننده گازی و اسپلیت نوع تری دی مکس به صورت پاک سازی خودکار میباشد . با به کارگیری از این خصوصیت , چه بسا هنگامی که دستگاه را خاموش می‌کنید , رشته برای دقایقی عمل می نماید تا خنکی و رطوبت جانور بر روی اواپراتور را به طور کامل کم آب نماید . حالا میتوانید کولرگازی سامسونگ 30000 سرد و گرم محرمانه AR30MQFU را از مغازه آنلاین افرا جنس خریداری نمایید .
کولرگازی وسیله ای است که باعث جذب هوای گرم داخل و تولید هوای خنک از طریق تبخیر مایع مبرد به گاز در اواپراتور می شود. کولر گازی اسپلیت سامسونگ در مدل های مختلف از جمله کولر گازی MAX4 سامسونگ در ظرفیت های 30000 همراه با گارانتی اصلی سام سرویس در وب سایت دماپویا موجود می باشد .
کولرگازی دیواری 30000 سامسونگ MAX4 سرد و گرم
ویژگی «خواب آسوده» سامسونگ با مجهز بودن به سیستم کنترل دقیق دما و تنظیم خودکار رطوبت شرایط محیطی ایده‌آلی را در اتاق خوابتان ایجاد می‌کند تا بتوانید پرانرژی از خواب بیدار شوید . این ویژگی نه تنها از برهم زدن دقایق و ساعتهای خواب شما جلوگیری می‌کند ، بلکه در مقایسه با حالت سرمایش عادی ، تا 36% نیز در مصرف انرژی صرفه‌جویی به‌عمل می‌آورد.
کولرگازی سامسونگ 30000 سرد و گرم محرمانه AR30MQFU 3dmax 4 دیواری
کولرگازی وسیله ای است که سبب جذب هوای گرم باطن و تولید هوای خنک از طریق تبخیر مایع مبرد به گاز در اواپراتور می شود . خنک کننده گازی اسپلیت سامسونگ در جور های متفاوت از جمله خنک کننده گازی MAX4 سامسونگ در گنجایش های 30000 همراه با گارانتی حساس سام خدمت در سایت دماپویا جانور است . کولرگازی دیواری 30000 سامسونگ MAX4 سرد و گرم
خصوصیت «خواب آسوده» سامسونگ با مجهز بودن به سیستم در اختیار گرفتن ظریف دما و تهیه خودکار رطوبت وضعیت محیطی ایده‌آلی را در اتاق خوابتان ساخت می نماید تا بتوانید پرانرژی از خواب بیدار گردید . این خصوصیت خیر فقط از برهم زدن دقایق و ساعتهای خواب شما پرهیز می کند , بلکه در مقایسه با موقعیت سرمایش معمولی , تا 36 % هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی به‌عمل میاورد . خصوصیت خنک کننده گازی دیواری 30000 3dmax 4 سامسونگ سرد و گرم
در مقام مصرف انرژی B جای‌دارد و برای فضای 60 متر مطلوب است .
میزان پرتاب باد تا 14 متر می باشد .
طراحی سه وجهی به مراد ایجاد گردش هوای بیشتر ( مکش و دهش )
سیستم Energy Saving با تنظیم دستکم کارکرد دستگاه برای رسیدن به دمای مناسب , مصرف را به دست کم ممکن می رسانند .
سیستم Turbo Cooling با زیر توشه بردن حداکثر توان خنک کننده , در کوتاه ترین زمان ممکن محیط را به جایگاه دلخواه می رساند
سیستم Good Sleep II به خواسته ایجاد خواب راحت در شب و روز و همچنین صرفه جویی در هزینه برق مصرفی طی روز می باشد
سیستم UTR Plus سامسونگ قابلیت کارکرد در دمای 5 - مرتبه تا 54 سکو سانتیگراد در کمپرسور همراه با حفظ کننده برعلیه صدمات ناشی از نوسانات برق
فیلتر Full HD از نشر ذرات آلرژی زا و گرد و غبار جلوگیری می نماید
سیستم شستشوی اتوماتیک


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۵:۱۹ توسط:میری7 موضوع: نظرات (0)